Книга – Наръчник за притежание на хора от Стефан Молиню
|Днес представям втората книга на Стефан Молиню, която превеждам и публикувам тук: „Наръчник за притежание на хора“. Това е много кратко произведение от само 30-ина страници, което се явява в някакъв смисъл продължение на „Анархията в ежедневието„.
Книгата е написана като секретен наръчник за един току-що постъпил на власт президент или премиер. В „Наръчник за притежание на хора: Ръководство за нови данъчни фермери“, каквото е пълното ѝ име, се разглеждат основните механизни на манипулация и държане в подчинение на хората по света. Във фокус е англосаксонският свят, но книгата е приложима за всяка съвременна политическа система.
Книгата започва с исторически преглед на развитието на системите за управление на хора от древността и стига до наши дни. По убедителен и много достъпен начин са разкрити основни механизми за държане на хората в подчинение. Разгледана е от всички страни пропагандата, която е необходима, за да се осъществява този контрол: чрез религията, семейството, медиите, създаването на зависими класи, бруталното индоктриниране на децата и други.
Изложението е доста провокативно, на места дори шокиращо, но при такава тематика това по-скоро е плюс. Убеден съм, че ще е предизвикателство за всички мислещите хора в България.
Книгата може да свалите от тук.
Ето и съдържанието на книгата:
Ръководство за нови данъчни фермери ………………………………………………..4
Човешки добитък – история на данъчното фермерство …………………………….4
19-ти век ………………………………………………………………………………………9
Религията и децата ………………………………………………………………………..11
Модерният свят …………………………………………………………………………….11
Демокрацията и подкупите – но това е повторение… ……………………………….13
Това е краят… ………………………………………………………………………………14
Раждаемостта ………………………………………………………………………………14
Зависимите класи ………………………………………………………………………….16
Робското семейство ……………………………………………………………………….17
Медиите ……………………………………………………………………………………..18
Децата: най-големият ресурс …………………………………………………………….21
Недостижим свят …………………………………………………………………………..23
Управление с прилагателни ……………………………………………………………..24
Етика ………………………………………………………………………………………….26
Експлоатация ……………………………………………………………………………….28
Детство <> Личност ……………………………………………………………………….29
Науката ………………………………………………………………………………………30
От тук нататък…. …………………………………………………………………………..30
Заключение …………………………………………………………………………………32
Послеслов …………………………………………………………………………………..33